dinsdag 4 september 2007

NYPD Blue Seizoen 1 & 2

Deze eerste seizoen heb ik al volledig uitgekeken. Ik was al jaren een fan van NYPD Blue, maar had het begin nooit kunnen zien tot ik deze dvd-box verschafte. Vroeger bekeek ik deze serie toen het al aan seizoen 6 was, toen Bobby pas gestorven was en Danny Sorenson (rol van Rick Schroder) erbij kwam als de nieuwe partner van Andy Sipowicz.
David Caruso, bekend van CSI Miami, speelde toen in een korte periode mee, zo'n 26 episodes, als detective John Kelly.
Maar David Caruso werd op een moment zo gegeerd in de filmwereld, dat hij de serie voortijdig (met vlammende ruzie) verliet. Hij werd dan vervangen door Jimmy Smits, die dan als Bobby Simone speelt.


Seizoen 2 heb ik reed besteld en moet nog steeds wachten op een mailtje dat ik hem mag afhalen. Het word weleens tijd zeg.



Meer info over NYPD Blue: http://nl.wikipedia.org/wiki/NYPD_Blue

Geen opmerkingen: