zaterdag 15 september 2007

The Bourne ULTIMATUM

Wat kan ik zeggen over die film, gewoon 1 woord: FANTASTISCH!!!! Ik stond constant op het puntje van m'n stoel en die Matt Damon heeft mij overtuigd dat hij een keigoeie acteur is, ook op emotionele vlak hoe hij acteert. Gewoonweg briljant! Ook het verhaal was de MAX! Let wel dat het aan te raden is, dat je The Bourne Supremacy eens herbekijkt. Zeker doen!
Het verhaal, het klopt echt aan alle kanten.

Ik dacht ook dat dit het laatste boekverfilming was, maar blijkbaar is er nog een 4e boek, The Bourne Legacy! En dat van dezelfde schrijver uit de vorige delen, Robert Ludlum. Link: http://www.boekmeter.nl/book/3773

Update ivm The Bourne Legacy vanuit het internet:

Het wordt een traditie om met sequel-nieuws uit te pakken een paar weken voor de première. De 4de Bourne film zou The Bourne Legacy heten. Volgens Associated Press is Matt Damon $20 miljoen plus een deel van de winst aangeboden om voor een vierde keer Jason Bourne te spelen. Of hij positief tegenover het aanbod staat is nog niet bekend. Tot nu toe verklaarde hij bij elk deel in de Bourne serie dat hij alleen mee wilde doen als het script goed was en recht zou doen aan de karakters en de serie.


Ik geef The Bourne Ultimatum een 8 op 10!!!


Url: http://www.moviemeter.nl/film/40700

1 opmerking:

Occie17th zei

't Schijnt ook de beste van de drie te zijn deze "Ultimatum"