donderdag 21 mei 2009

Back

Het is (al)weer een tijdje geleden dat ik nog iets neerpende op m'n blog.
De laatste tijd heb ik niet zoveel films meer bekeken, want constant ben ik op zoek naar een andere woning om samen met Marieke te wonen.
Voor het moment is het nog niet evident. Zal wellicht door de crisis zijn, dat de mensen liever nog wachten met verhuizen, zeker?

Volgend maand in m'n agenda:
Terminator Salvation
Transformers 2 - Revenge Of The Fallen

Nog steeds niet gezien:
Star Trek
Wolverine

Ondertussen lees ik op een paar sites dat Terminator Salvation niet zo goed is en dat we niet veel mogen verwachten. Hopelijk is het geen waar, want ik heb juist wél hoge verwachtingen van deze film, met Christian Bale in de hoofdrol.

Nou ja, we zullen zien.

2 opmerkingen:

Miss M zei

En heb je er al gezien?

Ik heb Transformers II gezien, de 1 vond ik leuker.
Ice Age 3 ook afgelopen zondag, daarvan vond ik de voorgaande ook leuker.

Ik wil graag Wolverine, The Proposal en Ghos of Girlfriends Past gaan zien

Anoniem zei

Eh ja, ik heb ze allemaal gezien.
Eigenlijk stelden ze me teleur.
Maar eum, wie ben je als ik het mag vragen? :-)
Groetjes